Wednesday, June 30, 2010

Pelakon Winter Sonata bunuh dirik


Tajuk di akhbar online Berita Harian.
Boleh baca sini


Suasana di spital yang dibanjiri oleh kemraman dan wartawan yang nak snap gambo selebreti yang hadir beri penghormatan terakhir

Antara nya yang paling sedey sekali,


Aigooo, sebak di dada kita yang melihatnya. Best fren dia katanya. Kenapa ko tak stori masalah ko kat best fren ko ni Yong Ha sshi. Kot-kot dia bole bantu


Abang ni baru opening dengan drama baru di MBC, Road No.1. Harap-harap jiwa dia tak kacau dengan kehilangan sobat baik dia ni. Saba la Abang Sub


Ni sapa ni kakak "Goo Junpyo" dalam BOF


U-Know pon turut hadir. Ambe nak lihat muka Jaejoong (DBSK) lah. Orang yang terakhir bercakap dengan Park Yong Ha kat enfon, yang juga best fren PHY katanya. Jaejong kat US sekarang


Gambo latest yang terakhir, bulan Mei lepas. 3 sahabat pi kenduri kawin togede-gede

Antara drama Park Yong Ha yang dah tengok



Story of a Man / Slingshot - Episode 1&2 (Bila tah mau sambung tengok. Mianhe Park Yong Ha sshi, aku pospon tengok citer ni sampai ko bunuh dirik yek. Mianhamnida)

Winter Sonata - tengok lompat-lompat


*********************************


Update 6.10 petang balik dari opis

Teori ampeh. Ondaway drive balik dri Subang ke Shah Alam sambil dengar cd lagu OST On Air nyanyian Park Yong Ha, pala otak terpikir teori kematian Park Yong Ha. Ampeh. Aku bole terpikir teori ko mati plak dari pikir nak masak apa malam ni utk somi.

Saya rasa beliau mahu mati dulu dari bapa beliau yang dah final stage cancer perut. Mungkin dia nak sambut bapa beliau di sana kot.

Sebab saya pon penah berpikir dulu perkara ni (sebelum kawin la)...nak mati dulu sebelum mak bapa saya mati. Sebagai sorang anak kalau boleh saya nak mati dulu dari ibubapa saya. Sebab apa..err dah lupa la..

Cuma yang tak berkenan pesen bunuh diri dalam umah. Nanti family terbayang-bayang mayat yang bergantungan. Kalu ko nak bunuh dirik pegi la kat rel ketapi bagi ketapi langgar ke, tak pun terjun sungai ke, tak pon makan racun tikus pastu terjun gunung ke kan.

*Nah nak pegi mati la..* (teka cite apa?)

Dah, Kak Senah nak pegi masak dinner ni..

No comments: