Saturday, October 25, 2008

101st Proposal - Episode 1 & 3


Dengan tidak sengaja saya tertengok citer ni. Ada yang dah tengok ke? Tapi hero tak ensem. Citer 2006. Remake drama jepun 101st Marriage Proposal . China pon ada remake 101st Proposal Turut berlakon Choi Ji Woo (Winter Sonata)

Saya tengok sebab hero dia 'bapak Iljimae' yang comey itew. Kisah mengenai hero berumur 38 tahun yang sedang mencari calon isteri. Blind date dah pergi sebanyak 100 kali tapi semua gagal. Al-maklum orang tak ensem. Dah la tak ensem, miskin plak tu. Kerjaya tukang kayu saja. Orang pompuan mana nak. Ye tak. Tambah satu lagi kekurangan dia iaitu kemetot sikit. Lagi la nampak comey hehehe. Blind date ke 101 dia suka kat pompuan ni dan akan mengorat pompuan itu sampai dapat sebab pompuan ni tak memandang rendah kat dia berbanding dengan 100 pompuan sebelum ni. Adakah dia berjaya? Tunggu sampai saya habis dload citer ni yach. Yang pasti OST dia meletop best. Dan citer nya amat lawak.

Lee Moon Shik











Ekekekeke








Eh sapa ni? Cameo sajor...








Pompuan yang ke 101...

Antara scene yang lucu in EP03. Dapat invitation pi Fashion Show tapi tatau 'dress code' apa. Al-maklum sekolah tak tinggi


Ahli keluarga ketiga-tiga lelaki. Bapak, abang dan adik











Hehehe








Amek ko. Ku lihat birewww. Orang-orang kampung pakat anto nak pi dating haha





Muahahaha



Dalam Iljimae tak de satu gigi depan. Oo rongak ahjussi ni hehehe

* Credit soft subs WITHS2

No comments: