Wednesday, January 26, 2011

Samson & Delaila - Episod 1




Kekeke...semangat terkobar plak nak tengok drama ni selepas membaca pengarah nya Raja Ahmad Alaudin dan penulis skrip Azlina Pa Wan.

Carik tak utube tak jupe.

Di mana ada kemahuan di situ ada pakcik gogel. Gogel punya gogel berjumpa website ni. Yayyyyyy


Dengan menonton di TONTON anda tidak perlu hangin dengan iklan lagi hahaha. Daftar percuma dan boleh menonton bila-bila masa di rumah juga di opis. Tapi menonton di opis agak stress sikit sebab tak boleh kuatkan volume sangat. Jadik ambe pon dengar dengan tak dengar apa dialog nya. Sambil tengok sambil toleh kiri kanan takut-takut ada lembaga yang tidak diundang muncul kat tepi. Naya den. Kekeke. Nasib baik citer pendek. Kalau nengok k-drama tutup volume pon tak pe sebab ada sarikata. Yang ni nan ado sarikata.

Episod 1 - Wajah-wajah dekat gambo atas tu belom keluar lagi sebab masih kecik dan bayi. Jadik kena sambung tengok episod 2 malam ni. Dalam episod ni ada sorang anak luar nikah telah dilahirkan di sebuah rumah yang disambut oleh seorang mak bidan. Rasanya anak luar nikah ini akan menjadik rebutan ramai, terutama bapak nya, yang pada awal nya menyuruh menggugurkan kandungan.

Sebab bapak dia kata "Aku tak de anak lelaki. Aku musti nak anak lelaki..."

Adakah anak lelaki itu jejaka yang paling kiri di dalam gambo? Kalau ya, nanti ko dah beso ko bekhen sekali bapak ko tu yek. Dasar jantan tak guna. Buat apa kau menangis di sini...

Hehehe..ok acah je

Sesama lah kita menonton drama ini di slot Samarinda. Sinopsis boleh baca sini

Seterusnya jangan lupa tonton pilem ni sama..haha


Akan datang di pawagam berhampiran anda pada esok hari.




Peh tengok trailer dia ada aksi ganas. Ada adegan siat-siat baju. Perghhh, seremm :P

Iklan tak berbayar

"Bertukar la kepada cecair Breeze hari ini dan menang uols..."

No comments: