Tuesday, August 18, 2009

Filem : Setem (2009)






Saya sudah nonton Setem. Mungkin lambat sikit. Bagi yang belom tengok sila la tengok sebab menarik.

Paling tak larat lawak Justin Timberlake

"Kau yang suruh aku dressing macam Justin Timberlake"

"Bila masa aku kata?"

"Semalam"

"Aku kata just don't be late"

Hahaha

Watak paling menonjol yang saya suka ialah Sathia. Para pelawak yang lain sila la contohi Sathia dalam berlawak. Lucu yang natural. Tak payah nak buat memek muka sepastik semata-mata mahu meraih gelak penonton macam satu kumpulan lawak tu. Macam haram okay tak lawak. Memek muka tu.

Saya notis Encik Kabir Batia suka shooting kat Jalan Yap Ah Shak, tempat ngaji ambe. Dalam Sepi pon ada hehehe

Sila la tonton filem ini. Chief kodok Afdlin Shauki ada, tak kan tak best, ye tak?

"Mau paku dia punya buah?"

Paku jangan tak paku hahaha

No comments: