Monday, July 02, 2007

Filem : The Legend of Seven Cutter (2005)



Synopsis
JUNG Han-su! Because of his name, he falls under unfavorable circumstances. His motto is 'Every day, be well.' But a band of people challenge him.They are: Baek Sung-gi who overwhelms all of the students, Han Min-ju who surpasses the male sex in every aspect, and the teacher in charge, Go Min-sik who is simple and ignorant. Just as his thought, can he overcome this difficult situation and live a harmonious life?
Cast : Ahn Jae Mo ,
Yoon Eun Hye
Credit : Hancinema

Tajuk lain citer ni 'Escaping from Charisma'

Citer mengenai pelajar sekolah campuran di sekolah A (nama samaran)
Satu hari ada sorang pelajar baru berjantina lelaki memasuki sekolah tersebut yang bernama Han Su. Sebelum Han Su memasuki sekolah itu telah terdapat gossip mengatakan Han Su adalah seorang samseng yang menakutkan. Gosip lain yang turut tersebar mengatakan Han Su jaguh beraksi menggunakan pisau lipat dan juga jaguh mengelar tubuh badan mangsa sepanjang 7cm menggunakan pisau lipatnya haha Siap ukur tu

Maka nya seluruh pelajar di sekolah A begitu saspen dan gerun menunggu ketibaan Han Su. Mana-mana pelajar yang nakal dan gangster sebelum itu terus insap dan sopan santun ala duduk bersimpuh bila dapat tahu Han Su akan memasuki sekolah mereka sebab mereka ingat mereka dah cukup gangster tapi rupanya ada yang lagi gengtser dari mereka. Daripada kelas tunggang langgang bila tak de cekgu, terus menjadi sesunyi alam dengan kehadiran Han Su.

Dipendekkan citer, ada la sorang ketua gangster otai di skolah itu yang mahu try test ke-power-an Han Su beraksi sebab dia tak pueh ati Han Su lebih tera dari dia. Dia pon mengajak Han Su bergusti dan keputusan nya Han Su tewas di medan pertarungan. Rupanya Han Su yang mereka takutkan melalui gossip itu sudah tersalah orang. Apa depa ingat nama Han Su kat Korea ada sorang je ke? Sekali lain orang daaa hahaha Buat penat je menggerunkan diri dengan Han Su.

Moral of the stori, jangan mudah percaya pada gossip –gossip yach. 


aktiviti mendajalkan kawan...bahan-bahan nya cari sotong kurita bersiaz sederhana besar yang masih bernyawa...kemdian masuk kan sotong itu di dalam seluar rakan yang sedang tidur...boleh diaplikasikan oleh junior yang salu kena rangging ngn senior kat asrama...haha

No comments: