Thursday, July 20, 2006

Filem : Romance at Their Own (2004)



Synopsis

Han-Gyeong transfers back to Seoul after 4 years, to live with her mom and step-family. The excitement of the return is generated by the chance for her to meet with her sweetheart, Dae-Han, again. However, her dreams are crushed when she discovers Dae-Han has been taken by an old friend of hers. She also finds herself caught between two popular guys — one claiming to have met her before, and one wanting to make her his.




Saya membeli citer ini kerna itu wajah hero Kang Dong Won (KDW) terpampang di kulit muka vcd ini. Sapakah KDW? Ala itu hero drama samting about 1 %

Ini citer saya jumpe sewaktu berkunjung ke Singapura hujung minggu lepas. Yaa saya sudah ketemu tempat jual dvd/vcd citer Korea yang memenuhi kehendak saya. Di mana lokasi nya?

Lokasi nya adalah di stesen MRT Raffles. Di kedai nya ada menjual vcd/dvd cerita-cerita yang terkini lagi latest dan tak ketinggalan cerita-cerita terdahulu. Tapi sebab saya dah borong citer hari sebelum nya di JB maka saya dapat beli ini satu citer dulu. Next change bleh datang lagi.

Selain tajuk di atas citer ni ada satu lagi tajuk 'Temptation of Wolves' katanya. Po la depa ni tamak sampai ada 2 tajuk huhuhu namun citer dia boleh la tahan...ampeh. Disebabkan mau layan hero dia maka sabar je la sabariah hehe.

Saya ada bilang mau tengok citer lain yang heroin drama ni blakon dan dia ada lam ini citer sebagai heroin. Haueber lam citer ni dia kelihatan sangat muda belia seperti lepasan USPR atau kita kasik up sikit la umo dia bagi lepasan PMR hehehe.

Kisah mengenai 2 pelajar lelaki yang terlibat dengan gejala kurang sihat ala² samseng kampong dusun. Dedua tak bleh ngam.

Kemdian datang seorang pompuan berhijrah dari kampong ke Seoul. Berjumpa ngn 2 lelaki tersebut dan dedua suka sama itu pompuan.

Nak dijadikan citer salah sorang lelaki tersebut adalah abang kepada pompuan tersebut yang telah lama menghilang.

Nak bagi kemuncakkan citer abang dia telah 'jatuh cinta' sama adek sendiri dan sangat cemburu bila pompuan tersebut berdating sama lelaki yang satu lagi.

Nak bagi abiskan citer abang dia disaspek mengidap sejenis penyakit hati cardiac disorder yg diakibat dari aorta valvular disease (mek siap salin lagi nama penyakit dia yeww hehe) Penyakit ni lebih menyerang lelaki yach katanya lam artikel tu.

Disebabkan penyakit itu maka abang dia membawak diri ke Ostolia bagi menjalani rawatan dan dalam masa yang sama mau melupakan perasaan cinta terhadap adek sendiri.

Kemdian pembedahan abang dia gagal. Maka mati la abang itu. Dan abang dia ialah iteww hero mek. Sob sob.

Sekian saja citer.

No comments: