Friday, June 09, 2006

KDrama : My Girl (2005)


*Pemberitahuan 20/03/08 :
 
Ribiu My Girl akan digubah semula (chewah gubah katanya) sebab saya mendapati ribiu sebelum ni macam cipan sket ribiu nya. Maka saya akan membuat balik karangan My Girl selepas menonton cd versi muaturun demi kepuasan manifesto diri sendiri dan kebaikan kita bersama penduduk kampung sekalian haha. Actually ada beberapa citer yang saya tidak berpuas hati dengan ribiu saya sendiri. Sebab itu kalu anda lihat senarai ribiu drama saya tidak disusun mengikut abjad drama tetapi mengikut tarikh ribiu untuk penilaian saya sendiri. Bak kata pepatah, lain hulu lain parang. Lain dahulu lain sekarang. Hehehe.
Fightingggg!

Synopsis

Ju Yoo-rin (Lee Da Hae) is an imposter proficient in English, Chinese, and Japanese. Seol Gong Chan (Lee Dong Wook) second generation heir of a big corporation. Because of his grandfather's illness, he's forced to ask Yoo-rin to be his long-lost cousin so that his grandfather's last wish can be fullfilled. So therefore, they both are bound in a lie that no-one in the family knows the truth

Starring : Lee Da Hae, Lee Dong Wook, Lee Joon Ki

Total episode : 16

Credit : DramaWiki



ini hero skali tengok tarak ensem...16 kali tengok adalah manis hehe


No comments: