Wednesday, December 28, 2011

Minggu drama awards


Seperti biasa setiap hujung tahun akan berlangsungnya anugerah derama-derama. Dukacita dimaklumkan pada tahun ini penyertaan hamba dalam melayan k-drama semakin berkurang dari tahun-tahun sebelumnya.

Dulu ramai jugak yang tegur,

"Eiii uols banyaknya masa layan drama.."

"Rajinnya diaaa meribiu drama korea.."

"Gigihnya dia apdet blog"

Namun, malangnya segala skrip-skrip itu hanya tingggal kenangan. Kenangan di zaman silam.

Moral of the stori, pada sesapa yang masih single dan belom beranak pinak, sila la layan hobi anda semaksima yang mungkin. Hobi layan k-drama. Sebab lepas dah berumah dan tangga, masa untuk melayan hobi kita dah semakin kurang. Tambahan kalu dah ada si kecik yang boleh tahan lasak, yang tak reti dok diam, hasrat untuk mengadap k-drama terpaksa dipendamkan. Ala-ala lagu ku pendam sebuah duka...hehehe

Dalam pada dukacita tu sempat juga ushar beberapa drama pakwe-pakwe hengsem sepanjang zaman. Kekeke. Sempat layan sampai akhir episode sebab jalan citer yang menarik.


Ambe harap beliau akan menang besar nanti sebab drama ini sungguh ngetop sewaktu tayangan nya dahulu


Chal chal chal mere sathi...oh mere hati...oh pojaan hatiku. Kemain lagi naik gajah ko yek. Tak takut ke...


City Hunter (SBS) yang sentiasa mat kool


Ok ini satu lagi drama yang sempat layan. 49 Days (SBS). Hit jugak drama ni. Hajat di hati nak ribiu tapi cam biasa la tak sempat. Agak berlainan jalan citer nya. Sungguh menusuk sembilu. Banyak elemen-elemen seprais dalam drama ni. City Hunter pulak banyak elemen-elemen saspen


Drama ni pula Lie To Me (SBS)...aigooo hampagas. Tengok sampai episode 7 lepas tu macam tak mampu nak sambung balik, walaupun dibarisi oleh hero pojaan hati, jantung dan peparu. Ini jelas membuktikan wajah pojaan yang tampan saja tidak mampu menarik minat menonton jika jalan citer drama nya tidak tampan setampan heronya.

"Kang Ji Hwan sshi, mianhe. Ambe tunggu drama mung yang akan datang pula. Tolong jangan hampa kan jiwa dan raga ini lagi"

Kekekeke

Antara drama 2011 lain yang sempat ushar tapi tak abis tengok :

You've Fallen for Me (MBC) - Yong Hwa sshi, mianhe jugak. Macam lembab je ambe tengok drama ekau ni

The Greatest Love (MBC) - Lagi 2 episode nak tamat

My Princess (MBC) - sangkut kat episode 10

Sekian, hepi new year yorobun

No comments: