Friday, January 15, 2010

TAG n GO (Part 2)


Kita bertag lagi. Kali ni dari Ashie plak. Weh la bakpe deme suka beno bertag-tag nih. Hehehe. Kidding.

Sementara ektibiti menonton drama dan ribiu meribiu tergendala sebentar, kita layan tag la plak. Dah lama tak tengok channel 303. Estero belom ada kat umah. Banyak dah miss Jolly Widow, Ent Weekly, Dream Team (Minho), 2D1N. Uwaaa. Dengo cite ada CN Blue kat Music Bank. Uwaaa lagik sebab tak dapat tengok.

Tajuk tag "My favourite pics in my Star Folder".

Banyak nih gambo peberet. Star Folder pon macam-macam ado hehehe. Setelah ditapis dan disuling ambe pilih yang terbest je la kot. Yang ada kenangan tersendiri hehe

Dalam ratusan gambo buah hati ni, ambe paling suka yang ni. Sebab gaya posing (mulut dan tangan) dan busana yang digayakan sungguh comey sekali. Dengan style rambut kembang setamannya. Tidak dilupakan pipi pauh dilayang itew. Rasa macam nak kutil-kutil je pipi dia tu. Taim ni masa PC Speed Scandal. Mungkin wartawan suruh ke depan maka dia pon ke depan dengan nebes tersipu-sipu posing dengan cute sekali.

Ada yang ingat beliau ni "Goo Junpyo" sewaktu kecil. Bukan ya. Mereka adalah 2 insan yang berbeza walau rambut nampak sama. Yang tu pon comey jugak. Tapi kasta dia ni atas sket sebab kemunculan pertama beliau dalam filem dan filem tersebut meletop kebabom dan 1 drama iaitu My Fair Lady.

Photobucket

Gambo ni maseh ada dalam folder lagi. Belom delete lagi. Insiden yang tidak dapat dilupakan oleh fan klab Minoz. Pelbagai emosi menerjah tatkala melihat gambo ni. Kesian, simpati dan paling pasti tergelak beso. Sabar la Junpyo.

Insiden semasa anugerah Baeksang 2009. Lee Min Ho terpeleot di red kapet. Red kapet dia yang pertama plak tu selepas meletop dengan drama Boys Over Flowers.

Tahniah juga buat kemraman yang pantas menyenep aksi-aksi stunt kesian itu untuk tatapan kita semua. Kalau ada pertandingan gambo kandid terbaik, rasanya ni boleh menang. Hehehe

Mianhe, Minho ah. Ambe tak sengaja 'tergelak' beso tengok gambo atas tu. Seterusnya, Lee Min Ho in KL. Gambo snap sendiri.

Gambo sisi belakang plak

Seterusnya, sapa plak yang menonggeng ni? Sisi belakang gak ni

Ehem sapa lagi kalau bukan si dia. Kang Ji Hwan in Singapore. Dalam seminggu dapat lihat sisi belakang aktor peberet ni huhu. Gambo atas tu dia tengah sign backdrop poster tu

Terakhir, waiem dan Kang Ji Hwan di dalam satu gambo hahaha. Gambo gini je dah nak hampir sesak napas. Belom lagi gambo togede-gede sebelah menyebelah. Pengsan agak nya haha. Ambe rasa nak frame la gambo ni gantung kat rumah. Gambo ni di snap oleh bekas management Kang Ji Hwan iaitu Jambo Entertainment, yg mana KJH telah meninggalkan Jambo pada tahun ni. Tatau la apa kes. Hopefully beliau sukses walau sapa pon yang manage beliau. Fighting KJH sshi!!! Carik lah ambe kat situ. Hehehe

No comments: