Monday, November 23, 2009

Kek lapis GOreo


Sempena kedatangan AJK Skodeng GO cawangan Kuching Sarawak, pihak urusetia di KL telah dengan happening nya memasak kek lapis orea resepi asal Mat Gebu untuk kita menjamu selera taim gadering kat markas nanti. (Tima kasey Mat!)



Kek lapis GOreo versi waiem. Pes taim buat kek lapis dengan sendiri. Macam tak caya je jadik. Yang datang orang Sarawak, negeri yang glamer dengan kek lapis nya, lagi kita nak hidang kek lapis kat orang Sarawak kan...kekeke



Ambe buat separuh dari adunan Mat Gebu sebab nak terai test dulu. Kang buat besau-besau tak jadik membazir plak. Berkat minat dan cita-cita yang menebal di dalam sanubari maka terhasil la kek lapis GOreo ini. Ambe ada ekjas sket resepi asal. Saya taruk esen vanila sket dan kurangkan kuantiti susu pekat sebab saya tidak suka manis.

Seperti biasa rupa dah ada boleh masuk majelah. Rasanya pon perghh boleh tahan jugak. Hehehe. Rupanya tak de la susah sangat nak buat kek lapis ni yek. Terai la u ols.



Ini pula kek gulung Manyu vs Chelsea hahaha. Osmet ambe yang buat ari Jumaat lepas. Kitorang tengah kemaruk buat kek la ni.

Jemput la makan. Jangan malu-malu. Buat macam umah orang

Info gadering : Bergantung pada masa GO Hurul kita. Sila lapangkan diri anda pada Senin malam atau Selasa malam. Yang lain kalau nak join, mari lah

No comments: