Thursday, August 20, 2009

My Fair Lady


Episode 1 : Kesabaran ku diuji

Awalnya aku fikir mau donlot kemudian saja episode 1 ini. Hujung-hujung minggu saja memulakan operasi

Firasat ku berkata "Ahh dia tidak mungkin muncul dalam episode pertama"

Sebabnya aku tidak nampak sebarang foto spoiler belakang tabir melibatkan beliau

Tidak mengapa, aku harus bersabar *tak sabar berenang wak*

Takkan lari gunung dikejar bak kata pepatah

Lepas Subuh tadi aku usha-usha forum mau skodeng-skodeng saja komentar para hadirin forum

Namun nafas ku terhenti 5 saat tatkala melihat sceencap di bawah




Omo beliau sudah ada.

Aku seperti cacing kepanasan. Cacing-cacing pasti gelak mengejek kat aku di bawah sana.

Tekanan darah ku meninggi.

Lutut ku menggeletar (overacting)



Lantas aku pun donlot episode 1 sekarang

Percentage donlot baru 37 persen.

Sungguh menguji kesabaran ku sebab kejap lagi aku dah nak masuk ofis. Aigoo

Demikian lah episode kesabaran ku diuji pada pagi Kamis ini

Bersambung...

No comments: