Tuesday, April 15, 2008

Hong Gil Dong - Part I


Disebabkan saya amat suka dengan drama ini, maka saya akan apdet gambar beberapa bahagian yang saya suka dalam drama ini sebelum ke ribiu bertulis.

Part I - Pakaian aktres utama nya yang begitu menarik konsepnya dan bercitrawarna ranggoli. Kot-kot la u all dpt idea nak bikin baju utk annual dinner atau persembahan masa annual dinner hehe

Bermula dari awal episod hingga akhir episod mengikuti sikuen yang dipilih secara sukahati kecoali gambar yg last


ni dalam episode 1

















feberet saya yang ni...





ni masa masuk istana sebab nak curi pedang dari raja yang gila...





ni masa dia baru tahu yang dia dari keturunan orang ada-ada...dressing pon kena tukar la




dari gadis hutan ke anak raja...ni masa mau menjadi permaisuri diraja...


tapi tak jadi permaisuri sebab beliau mau bersama chenta hatinya yak itu Hong Gil Dong the Hero...


yang ni masa mau panggil ular menari...konsep ala bollywood hahaha

Chantik bukan?

*sekarang tak cantik...nnti aku balik buh bedak byk2 baru taww* :P

...bersambung Part II

No comments: