Thursday, March 06, 2008

SDrama : Good Morning, Sir (1989)


Gelak sat hahahaha

Tengah belek-belek kemra sekali ternampak gamba ni. Snap masa raya tahun lepas kot.

Drama cina Singapura favourit saya zaman sekolah. Minat giler hero ngn heroin dia. Hero Li Nanxing, heroin Chen Liping. 19 tahun dah citer ni. Channel 8 Singapura siar balik aritu. Saya ngn adek saya guling-guling gelak tengok. Sebab heroin dia masa ni very de slim river. Sekarang dia bagai di pam-pam. Sapa ada tengok drama Holland Village? Astro AEC ada tayang dulu. Ni la heroin dia. Sekarang saya rasa dia dah slim sket kot.









Sampaikan saya siap doa depa dua ni berkahwin hahaha sebab very de kimia gitu. Tapi tak terjadi. Li Nanxing pon dah bercerai dengan wife actress dia Yang Libing.
Baca wikipedia Li Nanxing dia ada menang Most Popular Actor in Malaysia 2003. Orang JB la ni undi dia ni hehehe.

Suami Chen Liping? Saya tahu actor Rayson Tan. Hahaha.

Sapa ada layan citer ni? Terngiang-ngiang lagu tema cite ni. *Aiyoyo*

Sapa lagi ek hero...aa Chen Hanwei, Christopher Lee (boyfren Fann Wong)...ah tak ingat lagi


Sekian, segmen drama dalam nostalgia.

Tu belom lagi masuk bab every weekends masuk Spore semata-mata nak beli magazine 8 Days. Hahaha. Dulu punya citer la zaman persekolahan.

Eh ok nak kejar bas ekspress. Daaa

No comments: