Wednesday, December 19, 2007

Selamat Hari Raya Aidiladha


Selamat menyambut Hari Raya Aidiladha buat pembaca blog ini yang beragama Islam. Salah dan silap harap dimaafi. Berhati-hati di jalan raya bagi yang pulang ke kampung halaman berhari raya. Buat mangsa banjir semoga mereka tabah menghadapi dugaan. Mari sesama kita berdoa semoga segalanya akan berakhir dengan secepat mungkin.


*****************************************************

Outing makan sushi bersempena movie baru Takeshi Kaneshiro

P/S : Terima kasih pada yang hadir. Sessi melantak sushi (36 pinggan) akan diadakan lagi akan datang (utk memecahkan rekod 36 pinggan sbb smlm ajk tertinggi sushi fc cawangan emkop mall tidak dapat join last min sebab ada misting...kalu dia ada mungkin jumlah pinggan akan bertambah lagi :P)

P/P/S : Jangan lupa saksikan 'Warlords' bagi peminat Takeshi-san. Sebuah citer epik perang yang menarik juga. Muzik latar dia best la plak. Terus menyampah kat Jet Li sebab dia seorang Abg Long yang kijam...mencikkk...(nantikan foto-foto bersama 'Takeshi' oleh 2 orang ahli Takeshi FC yang senget...org kat Stabak senyum simpul je tengok we ols posing sakan bergambo ngn 'Takeshi' hahahaha...tak laratttt)

No comments: