Friday, December 07, 2007

6th Korean Film Awards (Part 1)


Peringatan
: Entri ini untuk peminat Gelombang Hallyu saja. Sapa yg tidak berminat dan rasa nak muntah boleh la tutup blog ini dengan kadar segera sebelum anda menjadi gila. Bagi mengelak anda jadi gila saya bagi petua, boleh layan klip 'Geli Mat' muahahahaha

Jangan berjangkit dengan saya. Saya memang dah gila dengan mereka-mereka ini :B

Majlis anugerah ini telah berlangsung pada Sabtu 01 Dec 2007 yg lepas. Satu lagi anugerah untuk penggiat pilem Korea. Akhir bulan ni pula bakal berlangsung beberapa majelis awards tok drama pulak. Yiehaa.

dari jauh nampak macam building under construction kan...


red carpet...


hos red carpet yg tak kenal..so tak payah close up la muka dia hehe


ketibaan yang pertama...mc majelis malam ni...



jauh jugak jarak dari peminat...


Song Yun Ah (Hotelier)


Danniel Hanney...nominee Best New Actor




'ya saya tidak sabar untuk masuk ke dalam dewan...harap-harap saya tidak balik dengan tangan kosong pada malam ni'



Jo In Sung...pemenang Best Aktor tawon lepas...'gud lak pada calon-calon...nnti kan pilem terbaru saya tawon depan Brokeback Monten versi Korea bersama Joo Jin Moo' huhu




next siapakah iteww man in black...



Joo Jin Mo...ahnyong haseyo...



calon Best Aktor skali lagi dan kecundang lagik...tak pe coba lagi tawon depan...


'saya baru bangun tido dan terus ke sini...nasib baik sempat gosok gigi...'



Kim Ah Joong...





Kim Hee Sun (Glass Shoes)...



'lihat perot ku ramping kan...tima kasih tummy-trim'



mc hammer...




'kalu anda gembira tepuk tangan...'

Part 2

Part 3

No comments: