Thursday, August 09, 2007

* AWAY *


Annyeong-haseyo

Hello

Mannaseo ban-gapsseumnida.
It's a pleasure to meet you

Jeoneun waiem-rago haeyo.
My name is waiem

Han-guge eonjekkaji gyesilkkeomnikka?
How long will you stay in Korea?

Iljjuil isseulkkeomnida.
I'll be staying for a week.

Han-gugeneun museun illo osyeosseumnikka?
What is the purpose of your visit ?

Il ttaemune wasseoyo.
I am here for work.

Han-guge cheo-eum osseyosseumnikka?
Is this your first visit to Korea ?

Ne, geureosseumnida.
Yes it is.

Muahahaha...berbelit lidah mau cakap daa...

Sinopsis lawatan (hahaha siap sinopsis bagai)

Yay akhirnya berjaya melobi diri sendiri pada bos untuk turut serta dalam lawatan ke negara kedua dalam wish list tempat yang paling ingin dilawati di atas muka bumi ini. Secara tersurat lawatan kerja selama 10 hari di sana. Bole kurus ni 10 hari tak jupe nasik lemak, roti canai, lontong, nasi ayam nyam nyam hehe.
Mau melawat kilang membuat kereta kebal. Yang ada training nya orang lain. Yang tak de kena mengena ngn training overdose punya excited sampai tido tak lena makan tak kenyang haha.

Yang best nya ada lah lawatan tersirat nya nanti haha. Toink toink mentol-mentol dalam kepala suda menyala mana tempat mau pegi especially tempat-tempat shooting kdrama hehehe
Basically we all akan pegi ke 3 daerah iaitu Incheon, Busan dan Seoul. Incheon dan Busan dia punya lokasi kilang, manakala Seoul adalah ibu pejabat nya. Nanti kita stori mori la ek.

Makanya dikesempatan ini juga saya ingin mengucapkan selamat menyambut Isra' Mikraj kepada semua umat Islam. Jaga diri hiasi peribadi. Jangan nakal-nakal. 10 hari lagi datang balik jengok blog ni ok.

Assalammualaikum. Annyong-hi gyeseyo (bye bye)

No comments: