Friday, March 14, 2008

Who Are You - Episode 1


Satu lagi drama baru. Yang ni dari MBC. Ganti Hati Baru (New Heart). Citer ni starting pada 05 Mac setiap Rabu & Khamis togede-gede dengan drama 'On Air' SBS dan keduanya best. *matilaa mak banyak noo cite nak tengok* haha

Hero & heroin citer ni pertama kali saya tengok. Yang buat saya try test nak tengok citer ni kerana watak bapak itu. Aktor veteran itu memang syok tengok kalu dia blakon. Citer ni takde pelakon yang ngetop-ngetop tapi jalan citer dia macam menarik gitu.

EP01

tadaaa ahjushi feveret saya jugak...lakonan best dia yg lain dalam Bad Family & Capital Scandal


heroin yang comey...Go Ah Ara...go go Ara fighting...


adegan wajib ada...makan hehe


hero Yoon Kye Sang sshi...dia ni hero My Sister in Law is 19 tu..saya pon tak tengok lagi...


pekerja menyumpah majikan...

masin molot kau betol eksiden...



aigoo...jahanam...*jip jahanam datuk* :P


bapak dia meninggal...tetapiiiiiiiiii


bapak dia sendiri tokojut macam mana dia boleh mati...





2nd hero yang kendo...ahakss




pemandu keta atas yang eksiden tadi tu kan...dokter bilang dia koma...tiba-tiba dia bangkit mengejut...kenapa kah ini berlaku????

Begini jalan citer nya. Di dalam sebuah rumah tinggallah seorang bapa tunggal bersama anak perempuan nya. Isteri nya telah mati. Anak perempuan itu tidak suka dengan bapa nya yang suka berfoya-foya dan selalu menyumpah supaya bapa nya lekas mati. Sekali benar bapa nya mati. Yang menjadi tanda soal adalah bapa nya itu tidak tahu macam mana dia boleh mati. Polis kata bunuh diri. Makanya bapa itu 'hidup' tetapi orang lain tidak nampak dia. Disebabkan orang lain tidak nampak akan bapa itu, maka bapa itu telah memasuki ke dalam jasad orang lain iaitu masuk ke dalam badan hero yang koma eksiden itu. Bapa itu mahu melaksanakan impian anak dia yang belom sempat dia tunaikan. Mengikut jalan citer bapa itu hanya berada di dalam jasad hero selama 3 jam selama 49 hari. Hahaha. Ada plak timing dia. Makanya nanti hero akan ada 2 karekter. Dan ini mungkin melucukan. Episode 1 saja sudah memberangsangkan. Kita saksikan sambungannya nanti.

No comments: