Friday, January 27, 2006

Filem : Buli Balik (2006)


GSC Berjaya Times Square

Tak tau nak komen pe dan cakap pe yg pasti aku nak tengok lagi sekali citer ni. Setiap babak ada citer tersendiri bukan semata² nak mencukupkan waktu tayangan. Cakap banyak pon tak guna kena tengok sendiri. Baru tingat adegan ni :

Nordin : 'Misi mcm mana harapan dia?'
Misi aka nurse (dengan muka konpiden tanpa periksa pesakit) : 'Harapan dia tipis'
*ketawa*



First time dalam sejarah aku tengok wayang lepas keluar panggung dapat jumpa ngan pengarah dan pelakon citer tu sendiri. Sejarahnye hehe. Lepas tu tanya pengarah, Nordin sebenarnya mati ke tak? Pengarah kata dia nak buat kuiz kat blog dia suh peminat teka Nordin mati atau tidak.


Bersama geng 'Mari Tonton Citer Melayu FC' muahahaha

Yang penting misi aku tercapai membawa mereka yang jarang jarang jarang menonton citer Melayu hehe. Ada brader tu last dia pi tengok wayang citer XX-Ray. Sabo je laaa.


Terima kasih menonton citer saya

Buat Afdlin Shauki saya doakan anda sentiasa dilimpahi idea² kreatif tuk buat pilem Melayu. Saya dan orang² kampung saya akan menyokong anda. Sekian komen saya. Trima kasih :)

No comments: