Tuesday, December 27, 2005

Coti² Brunei : Selamat Datang (Bhg 2)


Penerbangan KLIA Miri mengambil masa 2 jam 15 min menaiki Air Asia. Air Asia menjadik pilihan selepas beberapa alternatif dibincangkan dan berat dompet ditimbang tara. Trima kasih Air Asia 'Now Every One Can Fly' Yaaa 'I believe I can fly...I believe I can touch the sky.....' ;)


Setiba di Miri bertemu sahabat dan tergerak ke Brunei. Oh sebelum tu singgah di Bolevard Shopping Komplek beli sekotak Mamee Kari Slurrppp ole² tok org Brunei hehe (Dia kata kat Brunei tak de jual) Perjalanan ke Imigresen Sungai Tujuh dalam 30 min peh tu dari Imigresen ke Kuala Belait dalam lebih kurang 30 min gak. Nasib baik tak de q panjang.


Menuju Soon Lee Sea View Kuala Belait. Tertukaran sahabat di sana hehe


Pemandangan menuju ke Bandar Sri Begawan. Perjalanan ke BSB (tiada kaitan ngn Back Street Boys yach :P) mengambil masa 1 jam ek. Lebih kurang la sebab aku tertidur sewaktu dalam kreta hehe. Pemandangan dia lebih kurang ngn Mesia gak. Banyak pokok pokok dan tumbuhan hijau. Baik untuk mata.


Dari dalam keta


Gadong CentrePoint yang terletak di bandar Gadong, kawasan yg paling sibuk la di Brunei, kata Ckin. Juga terletaknya hotel we ols


Ni nama hotelnye


Pemadangan belah kanan dari luar bilik hotel pada malam Krismes


Yang ni pemandangan belah kiri lak

No comments: