Monday, June 06, 2005

Ucapan Hari Tua


Selamat Hari Tua buat diri sendiri.

Alhamdulillah syukur ke hadrat Allah s.w.t dengan limpah kurnianya saya masih berhidup hingga ke hari ini hingga mencecah ke umur *tutt* Terima kasih juga kepada kedua ibu bapa saya yang telah membesarkan saya dengan kasih sayang yang tidak terhingga. Hanya Allah saja yang dapat membalas jasa mereka. I love you very much. Remember that. *Mcm pernah ku dengar tapi di mana yach* :P

Tidak dilupai kepada cekgu² sekolah saya dari sekolah tadika, sekolah agama, sekolah rendah, sekolah menengah, cekgu tuishen saya yg amat garang juga tidak dilupakan pensyarah² IPT yang memberi panduan, tunjuk ajar ilmu kepada saya hingga saya menjadi seperti mana diri saya sekarang.

Buat adek bradek saya yang sentiasa menyokong perjuangan saya (muahahahaha). Tima kasih adek² ku. Air di cencang tidak akan putus. Juga kepada kengkawan semua yang sudi berkawan dengan saya, saya ucapkan ribuan trima kasih di atas kesudian kalian kalian berkawan dengan saya. Tanpa anda siapa la saya. Hidop waktu kerja pasti boring, sepi lesu, lemah longlai tanpa YM, blog, komen haloscan dan juga tag bod. Hari² asek ngadap muka bos yg kurang mesra alam juga tak bape nak ensem. Sesilap boleh kena batu karang sebab asek bekerja tanpa batasan hehe. Andai ada terkasar bahse, terlazer ampun maaf di pinta. U ols mmg best!!!! Muahhhsss....mesreeeeeee

Last but not least saya juga ini merakamkan terima kasih pada Esterow kerna bersempena dengan hari ketuaan saya telah memberi kezutan yang berharga buat saya dengan meng-afmasukkan Mawi ke dalam AF3. Hadiah harijadik yang sangat bermakna buat saya pada tahun ni hikhiks. Dan juga ketahui lah semua bahwa hari pertama Mawi di kelas AF3 bersamaan dengan 6 Jun 2005 juga bersamaan dengan tarikh kelahiran saya. *mek terharu nyeh* :P Muahahahaha demam sunggoh dah ni. Marah pon ada ngn Esterow ni sebab suker memanipulasikan perasaan pelanggan. Suker pun ada. Pendek kata macam² ada.

Buat Mawi, tunjukkan pada doniya anda boleh. Semoga sakses. Good luck.

No comments: