Tuesday, November 02, 2004

Album Anugerah Aidilfitri 2003


Hehehe...bebaru ada blog rajin lerr update. Semangated sey :P Hari ni nak citer pasal album raya Siti Nurhaliza berjudul Anugerah Aidilfitri keluaran tahun 2003 terbitan SRC. Lagi 10 ari nak raya. Yay. Hmmm cam ne tah aku leh terbeli cd ni. Rega RM21.90 ORIGINAL yach. Beli kat Speedy Seksyen 18 S.Alam. Kedai tu punya pasal la sbb dia pasang cd ni masa aku dok belek2 vcd pe nak sewa. (Aku sewa citer Korea, 20 cd, Stairways to Heaven. Nnti aku ribiu. Nak jadi anak murid Aject huhuhu)Sedap plak dengo terus la beli. Aku jarang suka ngn lagu raya yg baru2 ni. Tapi Siti Nurhaliza kasi je lagu apa musti sedap dia nyanyi hehehe *sambil picit-picit dagu*

Kesemua nya ada 10 buah lagu. Aku boleh kata koleksi lagu-lagu raya Siti la.
1) Anugerah Aidilfitri
Lagu : Pak Ngah Lirik : Ce'Kem
Best lagu nih!!!

2) Mekar Hari Raya
Lagu : Azmeer Lirik : Senibayan
Best lagu nih!!!

3) Meriah Suasana Hari Raya
Lagu : Khir Rahman Lirik : Hairul Anuar Harun
Best gak lagu nih!!! 
4) Bila Hari Raya Menjelma
Lagu : Pak Ngah Lirik : Hairul Anuar Harun
Best!!!
5) Sesuci Lebaran
Lagu : Pak Ngah Lirik : Hairul Anuar Harun
Best best !!!

6) Suara Takbir (lagu lama dinyanyi semula)
Lagu & Lirik : Copyright Controlled 


7) Nazam Lebaran
Lagu : Pak Ngah Lirik : Nurul Asyikin
Besssstttt!!!

8) Airmata Syawal
Lagu : Pak Ngah Lirik : Nurul Asyikin
Lagu ni ala2 Pulanglah Aisyah. Mendayu-dayu sedey. 


9) Anugerah Aidilfitri(Instrumental) 

10) Sesuci Lebaran (Instrumental)

Pendek kata seme lagu best2 belaka dan ciptaan dimonopoli oleh Pak Ngah. Tak rugi beli, lelebih pada peminat Siti (termasuk tuan empunya blog ni kot) err..tapi bukan peminat fanatik yach hehehe

No comments: