Tuesday, June 28, 2011

Luahan hati, jantung, limpa dan paru






Blog yang best penuh info tapi amat mengecewakan saya sebab saya terpaksa tutup blog itu dan BERAMBUS pergi buat selamanya sebab terlalu banyak mak nenek yang diletak di blog tersebut sehingga saya tidak dapat menbaca blog tersebut dengan aman dan damai.

Blog jadik berat, klik satu, berduyun-duyun tah hapa benda yang keluar.

Kenapa ini terjadik?

Apa neraka korang letak kat blog korang tu hah?


Wae? Wae? Why?
Adoyaiiiiiiiiiiiiiiii (ala Acai)

Saya tak tahu lah orang lain tapi bagi saya hal sebegini amat mengecewakan saya. Saya faham la korang nak jana pendapatan melalui blog tapi tindakan sedemikian seolah-olah tak bagi orang nak baca blog korang. Dah tu macam mana nak jana pendapatan kalu orang berambus dari blog korang?

Nak kongsi info tapi macam tak nak bagi.

Saya tak letak iklan-iklan kat blog sebab dengan harapan blog saya ini senang dimasuki oleh korang dan sebagai balasan blog korang pon saya senang masuki seperti mana senangnya korang masuk dan baca blog saya.

Namun hampa.

Madu yang kuberi, tuba yang kau balas.

Korang tak rasa ke blog korang itu serabut untuk dibaca? Atau saya sorang saja yang mengalami tekanan emosi sebegini?

Korang memang kijam!

Terus takde mood nak apdet citer Abang Dok Go Jin yg biul sikit nih

Sekian segmen luahan 4 rasa untuk harini.

No comments: