Monday, October 25, 2010

Wangseokhyeon 'Star Golden Bell' kembali ke seni persembahan, yang terletak gadis kkwechatda jawapan



[Newsen Power News]Seni bintang anak wangseokhyeonyi ada di comeback.

Wangseokhyeoneun terkini KBS 2TV 'Star Golden Bell, sebuah kelas 1 kelas' (Star Golden Bell), syarikat tampaknya mulai melanjutkan kegiatan penyiaran, berjalan.

'Berita rasmi pada yen 18 dan panggilan telefon "dari wangseokhyeonyi' Star Golden Bell Star Golden Bell 'adalah tetap untuk membuat penampilan," kata "jumlah wangseokhyeonyi Su saat ini akan menggantikan peranan," katanya.

Su jawapan gadis sekarang 'rekonfigurasi konsentrik' pada masalah Iran di sudut untuk membuat pemain besar dalam bentuk 'Star Golden Bell' adalah untuk membantu untuk kemajuan. Tempat Su pada awal November sebagai gantinya akan wangseokhyeonyi. Wangseokhyeon juga meneruskan ke sudut format kuis dan program akan menambah kesenangan.

Dalam hal ini, pegawai itu "tetamu dipersilakan untuk REORGANISASI adalah tidak berubah," kata "walaupun wangseokhyeonyi muda baik bercakap masuk akal untuk memiliki penghubung," jelasnya pemain latar belakang.

Wangseokhyeonui ditayangkan pada bulan September tahun lalu untuk kembali seni 'Sabtu terkalahkan - Aku punya paman saya "Sudah dua bulan muncul satu tahun kemudian. Wangseokhyeoneun 18 Oktober untuk memulakan rakaman dalam pertama Star Golden Bell 'akan aktif sebagai master.

Sementara itu, konflik antara ayah dan ibu wangseokhyeoneun baru sebagai kontrak eksklusif dengan lembaga, seperti kes pembatalan telah mengalami kabar buruk.

berita dan siaran pershak cipta ⓒ Newsen.
Tidak sah menyalin & Views

Kredit : Sumber asli

*********************************

Dalam bahasa mudah - Wang Seok Hyun akan buat comeback, muncul dalam Star Golden Bell bulan Nov nanti di KBS.

YIPEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!

Update :

Photobucket
Photobucket

Aik kata Nov, tapi dah muncul dalam Star Golden Bell 23 Okt 2010

"Seuk Hyun ah, awat hang nampak klako sangat skrang. Wae? Wae?"

No comments: