Tuesday, January 08, 2008

JDrama : Nodame Cantabile SP_2 (2008)


Ok bersambung Part 2 (last part)


Part 02 - 05 Jan 08 Duration 2 hours 2 min (separuh puas hati sebab tak de subs)

Chiaki-senpai dikidnap oleh sekretari Milch untuk sign apa tah agreement secara paksaan. Lepas tu Chiaki ikut Milch balik Jepun untuk perform konsert kat sana. Nodame sedih ditinggalkan sorang diri di Paris. Kerana geram Nodame telah mencekik Chiaki bila Chiaki kembali ke Paris haha. Lepas tu Nodame perform piano dlm sebuah majelis di Paris. Pas tu Chiaki-senpai buat konsert solo selepas menang pertandingan conductor. Pas tu tri. Pastu u all tengok la nnti yach.

Updates gambars

tak larat tengok org lelaki kena colik cam ni haha...very de


nodame enters piano class...nodame suprise budak laki tu lagi pandai dr dia...


sesi pencolikan...


konichiwakkk


nodame jgn noti noti tau...kekanda mau pi travel...


maestro purak-purak sakit...


senpai saspen ada suara jantan di dalam bilik nodame...sampai hati ko nodame main kayu tiga...apa 2 kayu kondukter yg aku ada tidak cukup lagi kah?...


symphony hall tokyo


celebration bersama kengkawans...


buying gift for nodame...


hahahaha


jangan bersedey sayangku...kanda sudah pulang...


aku jugak yg kena kemas bilik bawah ni...nak kena bekhen nodame nih...dok paris pon pemalas kemas bilik...unta padang pasir pon tak de malas mcm ko daa...


nodame sewa kontena bawak barang pindah paris utk sepahkan umah...


mainnya ini macheim ya nodame chan...


sekarang pilih cirit or die...sampai hati ko tak bawak aku balik tokyo...kau kijam senpai...kau kijam...


sekarang rasakan cekik-an aku...apa kau rasa...yah yah yah dushhh


dengar dulu penjelasan aku nodame...aku tidak sengaja nak tinggalkan kau...aku kena kidnep...maaf kan aku...maafkan abg...abg berjanji takkan ulang perbuatan ini lagi...doremon tolonggg...tasukete*


mari la kita bergumbira malam ini...


nodame mari kita deting di tepi tasik...


romantika di amor di tepi tasik...



alahai ciputnya rantai...kena ragut ngn mat rempit sure tak sedar nih...a gift from senpai to nodame


phewiiiitttttttttt...

@##%^&& baca jampi sebelum persembahan...ngiat enson matta aji semar ngisengggg...


bulat kecil bulat kecil bulat la besar...




owh nodame buah hati intan payung...

Sekian telemerapuvela ;p

* tasukete - help in japanese

No comments: