Friday, April 14, 2006

Mari baca Jawi (Kelas 3)


Ok teman teman tapi mesra ku sekalian. Kita kembali pada kelas membaca tulesan jawi bahagian tigak. Ni sewaktu gue di dalam supermaket Big C Hatyai tempohari. Ini aja yg bisa disnap fotonya sebab nngak bulih snap foto dalam ini supermarket. Menjadik kesalahan. Kerna gue teruja banget sama tulesan jawi maka pokoknya (pokok kelapa sawit) gue nyorok² snap foto ala aksi perampok mau bolosi diri dari polisi. Nyelit² disebalik ruang rak² barang sambil wat muka 1 baht (seposen) huhu Gue harus snap jugak deh ini semua papan tanda sebelum gue jadik stres muahaha. Gi mana mau carik obat stres segala. Jakun la kan kat supermarket kolumpur nngak kejumpaan papantanda sebegini.

(a)

(b) terbelit sket lidah perkataan yg tengah tu huhu


(c)

(d) ehemmm

(e)

(f)

(g)


P/S : Abaikan je la kata² intro kat atas tu kalu tak paham haha

No comments: