Monday, March 15, 2010

Sensasi GO : K.Will Present / Gift / Sonmul


K.Will sekali lagi menyunting Wang Seuk Hyun untuk turut serta di dalam MV single terbaru beliau berjudul "Present " atau "Gift" atau "Sonmul" dalam bahse Korea nya. Ambe rasa si K.Will ni pun minat jugak dengan Wang Seuk Hyun

"Hai nama saya K.Will. Amacam hengsem tak saya?"


Sebelum ni K.Will pernah menampilkan Wang Seuk Hyun di dalam lagu beliau Love 119 di Music Bank tapi ambe carik-carik bideo klip tersebut tidak berjumpa. Menghilangkan diri nampaknya bideo itu. Yang ambe jumpa BTS sebelum, semasa dan selepas berlangsungnya Music Bank tersebut.

Boleh tonton sini (K.Will hwaitinggg!)

Sebelum ke berita sensasi selanjutnya, siapkah K.Will ni sebenonya?

Saya pon macam tak bape nak kenal mamat K.Will ni sebelum ni. Untuk detail terperinci boleh la baca Encik Wiki K.Will ni


Oo patut la ambe kurang mengenali K.Will ni sebab OST drama yang dia nyanyi, kebanyakan derama yang ambe belom saksikan kecuali A Love to Kill dan War of Money. Masa dia nyanyi OST A Love to Kill (Rain dan Shin Min Ah), macam prasan dengan tak prasan je sore oppa K.Will ni. Manakala masa OST War of Money pon juga tak perasan sebab kekuatan derama ni bukan terletak pada OST nya, tapi kekuatan derama ini terletak pada hurup ta. Eh silap. Terletak pada jalan citer nya. Jadi ambe pon tak amek pot pasal OST dia sapa yang nyanyi

"Hai noona tak kenal ke K.Will hyung? Aigooo...ottoke? Tsk tsk"

K.Will atau nama sebenarnya Kim Hyung Soo merupakan penyanyi berbakat besar dan disegani ramai. Antara yang segan dengan beliau ialah tak lain dan tak bukan aktor Lee Min Ho (Boys Over Flowers). Lee Min Ho telah mendapatkan khidmat K.Will untuk mengajar beliau vokal dan lontaran suara dan pitching yang betul sebelom Lee Min Ho mendendangkan single beliau yang berjudul " My Yay Beriting " yang lemak berkrim di sukai ramai itu.

Kita ke citer sensasi yang sebenar. Nak dijadikkan citer K.Will telah keluarkan single terbaru berjudul "Present" (Sonmul) baru-baru ini.

Eh, yang sebenarnya citer sensasi ni berlaku dek kerna K.Will punya single terbaru. Sebab kalu K.Will tak keluarkan single terbaru nya ni, maka insiden ni pon tak wujud. Demikian la pihak kami di majelah GO di bagi tau

Insiden hamboii, hamboii, hamboii Seuk Hyun. Kemain miang lagi ko ye. Tak padan skola tadika. Menconteng arang Dogok Elementary School saja. Babab karang.


Sudah kah anda menyaksikan MV Present dari K.Will ini? Kalau belom bole saksikan di sinun. Dalam MV ni ada sorang tu buat coklat gak nak bagi sonmul kat awek dia. Ahaks.

Pihak kami di kabarkan, sepatutnya di dalam MV tersebut cuma ada adegan ceom pipi saja seperti gambar di atas. Tatapi sebaliknya telah berlaku.

Terjemahan artikel dari news nate dot com. "Nate" gapo gak. Nate berok hahaha

Klik untuk tumbesaran yang jelas dan nyata

MBC High Kick Through the Roof’s child star, Jin Ji Hee, revealed her first kiss scene ever!

In K.Will’s recent Gift music video which featured stars ranging from MBLAQ’s Thunder to B2ST’s Lee Ki Gwang. Among them were child stars Jin Ji Hee and Wang Suk Hyun from the hit movie, Speedy Scandal.

Do you remember the adorable kiss scene between the two actors at the end of the music video?

Well, the scene was actually not intended because when Jin Ji Hee was about to kiss Wang Suk Hyun’s cheek, he suddenly turned, making their lips lock! (sneaky boy WSH! )

The accidental but adorable scene made the entire studio burst out in laughter, and it turned out to be perfect for the ending of the music video!

Credit WSH @ soompi pg 4

The Making "Present" (Wang Seuk Hyun & Jin Ji Hee. JJH marah Seuk Hyun haha)

Sekian berita sensasi kita pada kali ini. Sehengga bertemu di sensasi yang lain pula.

No comments: